poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Joanna Mokosa-Rykalska "Matki przodem. Jak wylądowałyśmy w ciemnej d***e"

Tytuł: "Matki przodem. Jak wylądowałyśmy w ciemnej d***e" 

Autor: Joanna Mokosa-Rykalska

Wydawnictwo: Wielka Litera

Ilość stron: 280

Data wydania: 09-11-2022

Moja ocena: 7/10

 

Świetnie się bawiłam przy tej książce! Trochę czasu minęło odkąd słuchałam części pierwszej, ale bohaterki utkwiły mi w pamięci.

Tym razem Joanna razem z Mańką, Lucy i Baśką jadą na wakacje. To ma być totalny detoks od pracy i rodziny. Decyzja podjęta na jednym z zakrapianych babskich spotkań zaowocowała wizytą w... ciemnej d***e. Budapeszt, Bukareszt, każdy może się pomylić, w końcu jedno i drugie na Bu.

Zamiast w luksusowym spa nasze panie lądują na rumuńskiej wsi, gdzie niedźwiedzie zaglądają w okna a ataki żmij są na porządku dziennym. I nie mam na myśli teściowych ani koleżanek lojalnych inaczej.

Nawet w tak mało reprezentacyjnym miejscu te kobiety są w stanie zorganizować sobie atrakcje. Przy okazji na jaw wychodzą nietypowe preferencje Lucy. Kobieta ignorowana przez męża musi sobie znaleźć inne rozrywki.

W odróżnieniu od części pierwszej, przedstawiającej luźne historie tu mamy konkretną fabułę spajającą całość, od niefortunnego pomysłu wyjazdu po perypetie po powrocie.

Książka zapewnia dawkę śmiechu i pomimo że niektóre żarty już gdzieś słyszałam i tak poprawiła mi humor.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz