niedziela, 26 listopada 2023

Daria Skiba "Chestnut Hill. Nie daj mi odejść"

Tytuł: "Chestnut Hill. Nie daj mi odejść"

Cykl: Spotkajmy się na Chestnut Hill, tom 2

Autor: Daria Skiba

Wydawnictwo: Videograf

Ilość stron: 320

Data wydania: 17-08-2023

Moja ocena: 7/10

 

W drugim tomie dylogii poznajemy dalsze losy przyjaciół z Droghedy.

Monice rośnie brzuszek i wraz z Michałem szykują się na powiększenie rodziny. Dla jej dobra muszą spróbować się dogadać po jego tanecznej wpadce.

Hubert przedstawia Dominikę swojej mamie. Ta dwójka też poważnie myśli o wspólnym życiu, co nie do końca podoba się siostrze chłopaka.

Lena decyduje się na adopcję uroczego szczeniaka, Bruna, rasy łajka jakucka.

Amanda odkrywa tajemnicę Ellen. Dziewczyna musi poradzić sobie z własnymi emocjami po tym, co ją spotkało.

Paweł okazuje się nie taki zły. Może i do Leny los się w końcu uśmiechnie i ona też zazna szczęśliwej miłości.

Dzięki tej powieści poznałam irlandzkie obyczaje związane z Halloween i dowiedziałam się co odstrasza pająki. W książce zwraca uwagę optymizm i wiara w możliwość spełnienia marzeń. Niesie ona bardzo pozytywne przesłanie.

Przyjemnie mi się czytało o przygodach bohaterów, tworzących rodzinę z wyboru, i trochę szkoda, że to już ostatni tom. Na pewno sięgnę też po inne powieści autorki.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz