poniedziałek, 20 czerwca 2022

Aniela Wilk "Księżniczka"

Tytuł: "Księżniczka"

Autor: Aniela Wilk

Wydawnictwo: Akurat

Ilość stron: 320

Data wydania: 01-06-2022

Moja ocena: 10/10


"Zakochałam się w tym cholernym najemniku jak nigdy w nikim do tej pory. Niszczy mój spokój, wzbudza opiekuńcze uczucia, każe sobie pomagać ze wszystkich sił. Relacja pacjent - terapeuta zrujnowana zupełnie."


Blanka mogła być księżniczką mafii, córką swojego ojca. Wybrała samodzielność. Postawiła na naukę, zdobyła uprawnienia terapeutki i prowadzi własną klinikę.

Red jest byłym żołnierzem, obecnie pracuje dla ojca Blanki, Orłowskiego. Ten pomógł go połatać po nieudanej misji, zapłacił za sensowną rehabilitację w prywatnych klinikach. Teraz Red - Daniel - odpracowuje swój dług, ale coś mu się stało z psychiką.

Przychodzi na terapię do Blanki - jedynej pani psycholog, która po jego spowiedzi nie zadzwoni na policję. Jedynej, która zna ten światek, choć świadomie się od niego odcięła.

Czy uda jej się zachować bezstronność, chłodny umysł i nie dać się wciągnąć ponowne w mafijne porachunki?

Książkę od początku czytało mi się rewelacyjnie. Bardzo mi odpowiada luźny styl pisania Anieli Wilk. Jedyne co mogę zarzucić powieści, to że była za krótka. Ja chcę dalszy ciąg! Polubiłam bohaterów, wciągnęłam się w opowieść a tu koniec. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz