poniedziałek, 30 października 2023

Anna M. Brengos "Jak nie być spinką przy krawacie"

Tytuł: "Jak nie być spinką przy krawacie"

Autor: Anna M. Brengos 

Wydawnictwo: Lucky

Ilość stron: 320

Data wydania: 16-05-2023

Booktour: Czytam dla przyjemności

Moja ocena: 7/10

 

W mojej opinii Marcelinie daleko do miana bezwolnej ozdoby. Kobieta realizuje się zawodowo jako nauczycielka i jest w tym dobra. Fakt, po pracy jeździ z mężem na rauty, ale ma też swoje życie. Śmierć małżonka spłynęła po niej jak woda po kaczce. Przyjęła majątek, przeszła na emeryturę i zajęła się rozwijaniem swojego hobby. Jej obrazy szybko zdobyły uznanie. Marcelina odnowiła starą łódkę i żegluje z zapałem po jeziorach w towarzystwie przyjaciółki. Jedyne na co może narzekać to mafia depcząca jej po piętach. Pewni ludzie chcą zdobyć nagranie, które rzekomo miał Ambroży. Szukają go u wdowy, śledzą ją i buszują w śmietniku. Otacza ją gromadka podejrzanych postaci i chwilami już nie wiadomo kto jest jej przyjacielem a kto udaje.

Książka podobała mi się, dobrze się czyta, choć daleko jej do mojego ulubionego tytułu autorki "Nigdy nie będziesz mną". Ot, lekka powieść o pewnej pani i kłopotach po mężu.

Rejsy łódką były opisane bardzo autentycznie, pewnie dlatego, że Anna Brengos sama żegluje. Autorka posiada patent sternika jachtowego. Kto ma ciekawe hobby ten nigdy nie będzie się nudzić, nawet na emeryturze.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz