wtorek, 8 sierpnia 2023

K. C. Hiddenstorm "Na pokuszenie"

Tytuł: "Na pokuszenie"

Autor: K. C. Hiddenstorm

Wydawnictwo: Akurat

Ilość stron: 320

Data wydania: 14-06-2023

Moja ocena: 10/10

 

To kolejna książka autorki, która całkowicie mnie pochłonęła. Tym bardziej, że ta zawiera wątki paranormalne.

Leah Winters jest policjantką, na której piętno odcisnęła śmierć matki. Został jej po niej jedynie wisiorek, którego nigdy nie zdejmuje. Poznajemy ją w scenie rodem z filmów akcji. Ściga przestępców nie zważając na własne bezpieczeństwo. Wygląda na to, że nie boi się niczego.

Po kolejnej brawurowej akcji Leah zostaje odesłana na przymusowy urlop. Odpoczynek pewnie by jej nie zabił, ale po co ryzykować? Kobieta za zgodą przełożonego w czasie wolnym ma pod przykrywką szpiegować nieuchwytnego bandziora, Nathaniela Thorne'a. Zatrudnia się w jego barze.

Kiedy się spotykają czas zdaje się zastygać w oczekiwaniu. Nathaniel jest wyraźnie zaintrygowany postacią policjantki. Zdaje się wiedzieć o niej wszystko jakby czytał w jej myślach.

Od tej pory zaczynają mnożyć się niezwykłe wydarzenia. Leah jest skołowana. Wcześniej spotkała mężczyznę w snach. Teraz rzeczywistość zaczyna przypominać jeden z nich.

Główną misją Winters jest odnalezienie zabójcy matki. Nie planowała się zakochiwać w... diable?

W książce od początku coś się dzieje. Niesamowity klimat w połączeniu z akcją przypominał mi trochę serial "Lucyfer". "Powiedz mi czego naprawdę pragniesz".

Leah prócz ścigania przestępców ma teraz na głowie nieproszoną wiedzę o swoim pochodzeniu. Co z nią zrobi? Będzie musiała dokonać pewnego wyboru. Jest bardzo odważną kobietą, która potrafi zaskoczyć i wzbudzić podziw u samego demona.

Wciągnęła mnie ta opowieść i mam nadzieję, że jeszcze spotkam jej bohaterów na kartach kolejnych książek Kariny Hiddenstorm.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz