poniedziałek, 24 lipca 2023

Agnieszka Siepielska "Topiąc stal"

Tytuł: "Topiąc stal"

Cykl: Tytani, tom 1

Autor: Agnieszka Siepielska

Wydawnictwo: Muza

Ilość stron: 288

Data wydania: 24-05-2023

Moja ocena: 6/10

 

W tej książce akcja mknie od samego początku. Główna bohaterka, Tatum, traci jednocześnie ukochanego i siostrę, a jej brat, Grayson, traktuje ją jak utrapienie, nie potrafi uszanować jej żałoby. Później okaże się dlaczego.

Grayson prowadzi firmę ochroniarską "Tytani". Jeden z jego pracowników, Lincoln, ma za zadanie chronić upartą dziewczynę, która wciąż chce poznać okoliczności tragedii sprzed lat.

Tatum do tej pory nie związała się z nikim, bo jej serce wciąż bije dla Connora, chociaż jego już nie ma. Mimo to coś ją ciągnie do Lincolna.

Dochodzi do kolejnego nieszczęścia. Dziewczyna co rusz potyka się o trupy przyjaciół. Trudno mi sobie wyobrazić jak można nie załamać się w tej sytuacji.

W końcu wychodzą na jaw tajemnice z przeszłości Tatum i Lincolna. Zamiast mafii występuje tu okrutna sekta, trudniąca się handlem żywym towarem.

Jak dla mnie wszystko działo się zbyt szybko. Ledwie nadążałam za zwrotami fabuły, nie miałam czasu lepiej poznać bohaterów, nie czułam chemii między nimi. Podobało mi się wyjaśnienie dlaczego tak ich do siebie ciągnie, powroty do wspomnień z przeszłości.

Sam pomysł był oryginalny, ale wszystko opowiedziane zbyt pobieżnie. Zdecydowanie nie jest to najlepsza książka autorki.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz