czwartek, 8 czerwca 2023

Katarzyna Rzepecka "Jej szef"

Tytuł: "Jej szef"

Cykl: Seria Górska, tom 3

Autor: Katarzyna Rzepecka

Wydawnictwo: Muza

Ilość stron: 320

Data wydania: 01-02-2023

Moja ocena: 7/10

 

To prawdopodobnie ostatni tom serii górskiej. Polubiłam braci Burzyńskich, choć bardziej podobali mi się Tobiasz i Eryk. Tamci byli ratownikami górskimi, Igor jest ich przeciwieństwem: ma lęk wysokości, boi się gór, jazdy windą i latania samolotem.

Ze swoją pracownicą, Majką, jest w układzie zdawałoby się bez zobowiązań. Kiedy nadarza się okazja, by wrócić w dawne okolice i odnowić znajomość z pierwszą miłością, Janką, Igor rzuca Majkę. Robi to w najgorszym możliwym momencie. Wprost nie mogłam uwierzyć, że można tak bezmyślnie postąpić.

Majka słusznie się wkurzyła i wyznaczyła bezpieczny dystans do szefa. On z kolei zaczął dostrzegać w Jance cechy, które mu się nie podobały. Porównując obie kobiety zobaczył, że był ślepy i wybrał niewłaściwie.

Majka jest mądra i dumna. Czy pozwoli mu się ponownie do siebie zbliżyć? Na pewno będzie musiał bardziej się postarać. Skończył się łatwy seks.

Janka zaskoczyła nawet mnie. Takiej osoby po prostu nie da się lubić. Nie wiem co on w niej widział.

Spodobała mi się zemsta Majki.

Książkę można czytać bez znajomości poprzednich części.

W tym tomie było więcej biur niż gór, ale czytało się lekko i przyjemnie.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas




 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz