sobota, 1 kwietnia 2023

Paulina Hanus "Zerwany układ"

Tytuł: "Zerwany układ"

Cykl: Załamane serce, tom 1

Autor: Paulina Hanus

Wydawnictwo: Novae Res

Ilość stron: 340

Data wydania: 13-05-2022

Moja ocena: 8/10

 

W książkę wciągnęłam się od początku. Aż trudno mi było uwierzyć, że to debiut. Im bliżej końca tym bardziej napięcie rosło i czekałam na finał a teraz muszę czekać na kolejną część.

Daniel i Marcel to bracia, synowie bossa. Kiedy ich ojciec dowiaduje się, że przekupiony policjant chce zerwać ich układ, obmyśla plan. Chce go zranić i celuje w jego córkę. Poleca Danielowi zbliżyć się do Olivii i rozkochać ją w sobie. Brat ma mu pomagać i pilnować realizacji zamierzeń. Zamiast tego sam się zakochuje. Olivia jest nieświadoma całej intrygi.

Daniel to nieodpowiedzialny dzieciak, który chce się tylko zabawić i nie w głowie mu związki, za to Marcel mógłby stworzyć szczęśliwą parę z dziewczyną, ale to pokrzyżowałoby plany jego ojca.

W to wszystko wtrąca się jeszcze zazdrosna była Marcela, która od samego początku budzi niechęć Olivii. I moją.

Miłosny trójkąt rozgrywa się na tle mafijnych porachunków i szemranych biznesów. Marcel stara się zapewnić Olivii bezpieczeństwo, ale ona z każdej klatki znajdzie wyjście, choć czasem lepiej by zrobiła, gdyby go posłuchała.

"Zerwany układ" świetnie się czyta, jest to oryginalna historia z częstymi zwrotami akcji. Polubiłam Olivię i Marcela, chociaż Nadii najchętniej wyrwałabym kłaki, bo to podstępna harpia.

Jak widzicie fabuła budzi wiele emocji. Ostatecznie mogę wybaczyć to zakończenie, bo widzę na Wattpad początek drugiej części. Lecę czytać.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas





  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz