wtorek, 27 grudnia 2022

Małgorzata Brodzik "Dwa światy"

Tytuł: "Dwa światy"

Autor: Małgorzata Brodzik

Wydawnictwo: WasPos

Ilość stron: 252

Data wydania: 27-10-2022

Booktour: Małgorzata Brodzik

Moja ocena: 7/10

 

Kasia jest skromną dziewczyną pracującą w księgarni. Filip to dziedzic fortuny, jego rodzina posiada sieć hoteli. Ojciec znalazł już dla niego najlepszą, jego zdaniem, partię, i nie chce słyszeć o innej dziewczynie.

Kasia stresuje się na samą myśl o balu, na którym ma poznać rodziców partnera. I słusznie, bo atmosfera robi się nieprzyjemna. Kobieta została potraktowana jak przybłęda, ale ona sama też się nie popisała. Jej związek z Filipem stanął pod znakiem zapytania.

Mężczyzna musi zdecydować co jest dla niego ważniejsze: uznanie w oczach rodziny czy relacja z Kasią, która posłusznie spełnia jego najdziksze seksualne fantazje. Kto wygra?

Ktoś próbuje szkodzić bohaterom, na tyle, że rozważają rozstanie dla własnego bezpieczeństwa. Kim jest ich prześladowca? Wydaje im się, że znają jego tożsamość, ale pomyłka może Kasię dużo kosztować.

Pod koniec powieści dochodzi do dramatycznych wydarzeń, które ujawnią sprawcę wszystkich nieszczęść.

"Dwa światy" to romansowy mezalians ze sporą dawką erotyki i sensacyjną intrygą w tle.

W książce przeszkadzały mi sztucznie ugrzecznione dialogi oraz nadmiar zdrobnień. Prawie w każdym zdaniu wymienionym pomiędzy Kasią a Filipem był jakiś miś, skarb lub kotek. Na początku musiałam sprawdzić jak oni mają na imię, bo z tego wszystkiego zapomniałam.

Moja poprzedniczka naliczyła 78 zdrobnień, więc wcale nie przesadzam.

Powieść czyta się szybko i lekko. Szczerze mówiąc czytałam wszystkie książki autorki i wciąż najbardziej podoba mi się ta pierwsza. Przejścia nastolatki są najbardziej autentyczne. Jeśli dopiero zaczynacie przygodę z jej twórczością to polecam "Walcząc z przeszłością".

Dziękuję za możliwość udziału w booktour.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz