poniedziałek, 25 września 2023

Paula Wieczorek "Jestem gotowa"

Tytuł: "Jestem gotowa"

Cykl: Jestem gotowa, tom 1

Autor: Paula Wieczorek

Wydawnictwo: Alternatywne

Ilość stron: 234

Data wydania: 24-08-2023

Moja ocena: 10/10

 

Rozalia pochodzi z patologicznej rodziny. Rodzice piją i ignorują istnienie dziecka. Nie interesują się jej życiem, nie wspierają. W podstawówce Rozi poznaje Michalinę i od tej pory przyjaciółki są nierozłączne. W okresie dojrzewania Rozalia zaczyna się staczać w ślady rodziców. Ciągle imprezy i chlanie zajmują jej czas. Wtedy jej dobry duch, Michalina, stawia ją na nogi, każe wziąć się w garść, znajduje pracę. Dziewczyny zamieszkują razem.

Pracują w restauracji, gdzie Rozi poznaje Maksymiliana i Patryka. Już wcześniej przypadkiem wpadła na Maksa, ale wtedy się minęli. On okazuje się muzykiem, grającym na światowym poziomie, ma kontrakt we Włoszech.

Ta dwójka zaczyna się spotykać, choć przez jakiś czas się mijają i nie wiadomo czy uda mu się połączyć pracę z życiem osobistym.

Maksymilian jest cudownym człowiekiem, który uwierzył w dziewczynę z nieciekawą przeszłością.

Rozi wyszła z dołka, ale wciąż ma kompleksy związane ze swoim pochodzeniem i z przeszłością. Trafiła na wspaniałych ludzi, którzy pomogli jej zmienić życie. Już zaczęła układać je sobie z Maksem, gdy usłyszała podwójną diagnozę: radosną - ciąża - i przerażającą - rak.

Kobieta musi walczyć o życie swoje i dziecka. Jest jej ciężko, ale gdy chce się poddać, jej partner i przyjaciółka dodają jej skrzydeł.

Obserwujemy tę walkę i kibicujemy odważnej młodej kobiecie, która znalazła siłę, by zmienić drogę wyznaczoną przez jej rodziców. Z całych sił trzymałam za nią kciuki.

Opowieść urywa się w połowie a ja muszę wiedzieć co będzie dalej. Książka dostarczyła mi wielu emocji i jestem gotowa na drugą część. Czytajcie!


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz