sobota, 21 marca 2020

"Zaufaj mi jeszcze raz" Magdalena Krauze

Tytuł: "Zaufaj mi jeszcze raz"
Cykl: Czekałam na ciebie
Autor: Magdalena Krauze
Wydawnictwo: Jaguar
Ilość stron: 312
Rok wydania: 2019
Book tour: Sylwia Prus "Z książką na kanapie"

Opis z okładki: "Gdy tajemnica Igora ujrzała światło dzienne, jego związek z Pauliną został wystawiony na ciężką próbę. Kobieta, w poczuciu zdrady, wyjeżdża, aby nabrać dystansu do sprawy oraz sił, żeby się z nią uporać. W urokliwym Karpaczu Paulina poznaje Adama - mężczyznę, którego życie boleśnie doświadczyło. Czy pobyt z dala od Igora pozwoli Paulinie spojrzeć na świat z innej perspektywy?"

Recenzja: Zakończenie pierwszej części serii, "Czekałam na ciebie", sprawiło, że nie mogłam się doczekać kiedy dorwę w swoje łapki kolejną. "Zaufaj mi jeszcze raz" miałam przyjemność przeczytać dzięki booktour zorganizowanym na Facebooku przez Sylwię Prus. Dziękuję.

Niespodziewane ujawnienie sekretu Igora sprawia, że Paulina ucieka. Dziewczyna nie może dać sobie rady z własnymi uczuciami. Potrzebuje czasu i przestrzeni, by przyswoić sobie nowinę i poukładać myśli. Zżera ją zazdrość a brak pewności siebie nabyty w przeszłości wywołuje stare demony, sprawiając, że dziewczyna przestaje ufać ukochanemu.
W Karpaczu poznaje przystojnego, samotnego Adama i teraz to Igor ma prawo do podejrzeń. Co łączy jego dziewczynę z mieszkańcem tego urokliwego miasteczka?
Czy para zdoła porozmawiać na spokojnie i wyjaśnić sobie wszystkie wątpliwości? Czy Młynek Miłości sprawi, że stanie cud?

Książka wciągnęła mnie od pierwszej strony i po jej odłożeniu żałowałam, że już się skończyła. Jestem oczarowana stylem pisania Magdaleny Krauze. Zamówiłam w przedsprzedaży kolejną książkę autorki, "Zdradzona". Jestem jej ogromnie ciekawa. Z całego serca polecam cykl "Czekałam na ciebie". Recenzja "Zdradzonej" pojawi się niebawem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz