wtorek, 23 sierpnia 2022

Katarzyna Nowakowska "Zagrywka"

Tytuł: "Zagrywka"

Cykl: Zagrywka

Autor: Katarzyna Nowakowska

Wydawnictwo: Między Słowami

Ilość stron: 304

Data wydania: 27-01-2021

Moja ocena: 8/10

 

Abigail Jefferson jest prezeską nowojorskiego klubu koszykarskiego, kobietą w męskim świecie. Kaczuszką.

Z zakompleksionej nastolatki z problemami wyrosła na piękną kobietę odnoszącą sukcesy zawodowe. Mieszka w apartamencie z widokiem na całe miasto.

Bardzo stara się robić wrażenie pewnej siebie, ale to tylko pozory. W rzeczywistości przeszłość ciągle w niej siedzi i nie wymażą jej markowe ciuchy ani buty od Manolo.

Abi musi walczyć o uznanie w pracy. Jako kobieta jest traktowana przez członków zarządu z lekką pogardą. Jej szef kombinuje jak by się jej pozbyć. Dziewczyna nie ogląda się na to i robi co chce, mając świadomość, że jest dobra w tym co robi.

Dobrze się czuje w świecie mężczyzn, flirty poprawiają jej humor, mimo to od lat jest sama.

Pewnego dnia do jej gabinetu wchodzi nieproszony gość. Jacob Huntsman ma być nową gwiazdą zespołu. Abigail od razu rozpoznaje swoją młodzieńczą miłość. On jej zupełnie nie pamięta.

Wraz z Jacobem powracają wspomnienia przeszłości a z nich dowiadujemy się co chwila czegoś nowego o Abi. Autorka nie raz mnie zaskoczyła ujawniając kolejne tajemnice.

Powieść napisana lekkim stylem naprawdę mnie wciągnęła. Kończąc czytać żałowałam, że nie poznałam rozwiązania wszystkich wątków. Na szczęście od razu mogłam się zabrać za drugą część.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz