niedziela, 21 sierpnia 2022

Małgorzata Starosta "Kto zabił mamusię?"

Tytuł: "Kto zabił mamusię?"

Autor: Małgorzata Starosta

Wydawnictwo: Vectra

Ilość stron: 350

Data wydania: 26-05-2022

Moja ocena: 10/10

 

Małgorzata Starosta właśnie szykuje się do oglądania ulubionego serialu w towarzystwie córki i teściowej, kiedy od upragnionej czynności odrywa ją dzwonek do drzwi.

Niespodziewanym gościem okazuje się podkomisarz Bączyński. Wprawia wszystkie panie w niemałe osłupienie. Po pierwsze, jest nieświadomym wcieleniem Bączka z książek Starosty, po drugie twierdzi, że matka jej męża nie żyje.

Okazuje się, że chodziło o byłą teściową, bo obecna jest jak najbardziej żywa.

Zmarła pani Irenka zostawiła list, skierowany do byłej synowej. Żeby go rozszyfrować Małgosia musi wrócić myślami do lat młodości i przypomnieć sobie wydarzenia znad Odry sprzed dwudziestu lat. Trop wiedzie do... tego nie zdradzę 😉

Powieść napisana jest z humorem przypominającym styl Joanny Chmielewskiej, w której zaczytywałam się za panieńskich czasów. Te książki podsunęła mi mama a teraz ja mogę polecić jej komedie kryminalne współczesnych pisarzy.

"Kto zabił mamusię?" czyta się rewelacyjnie. Niezwykłe zbiegi okoliczności, tropienie mordercy i poszukiwanie zaginionego skarbu tworzą wciągającą mieszankę. Do tego fantastyczni bohaterowie, z inteligentną złośliwością dogadujący sobie nawzajem. Dla mnie bomba!


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz