poniedziałek, 9 stycznia 2023

Sophie Liard "The Folding Lady. Poskładaj się"

Tytuł: "The Folding Lady. Poskładaj się"

Autor: Sophie Liard

Wydawnictwo: Insignis Media

Ilość stron: 240

Data wydania: 23-11-2022

Moja ocena: 10/10

 

"Zorganizujcie swoją przestrzeń w taki sposób, by mobilizowała was do aktywności, na których wam zależy, i pozwólcie im stać się częścią waszego codziennego życia."


To najbardziej praktyczny poradnik jaki miałam i już wiem, że zajmie stałe miejsce w mojej biblioteczce.

Sophie Liard stała się Folding Lady - panią od składania - w czasie pandemii. Z nudów wrzuciła na tik toka filmik, na którym składa skarpetki. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Kobieta dostawała coraz więcej zapytań o układanie ubrań i pakowanie prezentów. Dodawała kolejne filmy i teraz ma już 4,5 miliona obserwujących.

Świadczy to o tym, że jest to potrzebna umiejętność. Przede wszystkim pozwala zaoszczędzić dużo miejsca i czasu. Kiedy nie musimy każdego dnia przekopywać się przez bałagan a wszystko co potrzebne mamy pod ręką to bardzo ułatwia życie. Ten argument do mnie przemówił. Drugą rzeczą, która mi się spodobała jest rada, aby nie podążać za trendami, lecz dopasować swoją przestrzeń do swoich potrzeb.

Autorka podaje proste rozwiązania na organizację przestrzeni we wszystkich pomieszczeniach domu. Nie wszystkie wykorzystam u siebie, ze względu na to, że mam małe mieszkanie i nie posiadam suszarki bębnowej do ubrań, w kuchni i łazience jest za mało miejsca, żeby idealnie dostosować te pomieszczenia do naszych potrzeb. Na pewno chciałabym się nauczyć estetycznego pakowania prezentów a jest tu cały dział poświęcony tej umiejętności.

Obejrzałam kilka filmów autorki i odbieram ją jako sympatyczną, pozytywnie nastawioną osobę, która chętnie dzieli się z widzami swoimi przemyśleniami. Chociaż lubię oglądać tik toka to wolę mieć wszystko w książce niż szukać poszczególnych filmików, dlatego cieszę się, że powstał taki poradnik. Już zaczęłam z niego korzystać i widzę wartość extra jaką daje. Dziękuję.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz