wtorek, 21 grudnia 2021

Lenora Bell "Jak rozkochałam w sobie księcia". Zapowiedź recenzencka.

Przedstawiam książkę, której premiera już 12 stycznia a wcześniej będziecie mogli zapoznać się z moją opinią na jej temat. 


Opis wydawcy:

 

"Nikt nie mówił, że życie jest proste – zwłaszcza dla kobiety w

XIX-wiecznej Anglii. Jako nieślubna córka hrabiego i kurtyzany

nieustannie walczę o siebie i swój byt. Na moją pomoc liczy także mała

Lulu, którą za wszelką cenę muszę chronić przed złem tego okrutnego i

brutalnego świata.

W najmniej oczekiwanym momencie pojawia się szansa na lepsze jutro…

Tylko czy zdołam odegrać rolę swojej przyrodniej siostry i uwieść

mężczyznę, który szuka żony o nieskazitelnej reputacji? Czy będę w

stanie oczarować księcia, który po śmierci ojca i brata musi zadbać o

rodowe nazwisko?

Trzy przykazania dla Charlene:

– Oczaruj i uwiedź aroganckiego księcia.

– Bądź powabna i delikatna jak angielska róża (i pamiętaj o

konwenansach).

– Nie zakochaj się w księciu – nieważne, jak bardzo będzie cię kusił."

 

Zainteresowana?

Tu możesz przeczytać fragment książki:

 

https://www.otwarte.eu/nowosc/jak-rozkochalam-w-sobie-ksiecia


źródło: wydawnictwo Otwarte



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz