sobota, 1 maja 2021

Kennedy Fox - "Ten, którego pragnę"

Tytuł: "Ten, którego pragnę"

Autor: Kennedy Fox

Wydawnictwo: Muza

Ilość stron: 416

Data premiery: 28-04-2021

Moja ocena: 10/10


"Kiedy się tu przeprowadziła, hołdowałam dwóm zasadom i jestem wkurzona na siebie, że obie złamałam w niespełna tydzień. Żadnego przypadkowego seksu i żadnych randek z kolegami z pracy. To miał być bardzo prosty plan."


Emily, po przyłapaniu chłopaka na zdradzie, postanawia zmienić miejsce zamieszkania oraz pracę. Przyjeżdża do miasteczka San Angelo z silnym postanowieniem, że będzie unikać związków. 

Jej przyjaciółka, Kiera, zaprasza ją na wesele znajomego. Tam Emily poznaje Evana. Mężczyzna także nie szuka trwałej relacji. Oboje pod wpływem chwili postanawiają spędzić z sobą noc. 

Po przebudzeniu następnego ranka dziewczyna zastanawia się, czy aby jej ostatni partner nie jest żonaty. Chcąc ukarać niewiernego kochasia kradnie mu buty i ubranie. 

Evan budzi się zdezorientowany, odnotowując brak dziewczyny oraz smokingu. 

Kiedy Emily Bell rozpoczyna pracę w szpitalu okazuje się, że jej przełożonym jest nie kto inny jak Evan Bishop. Wściekły i dyszący żądzą zemsty.


 "Mężczyźni mówią, że do kobiety powinna być dołączona instrukcja obsługi. Akurat. To oni potrafią w ułamku sekundy wyłączyć swój emocjonalny radar i przejść z trybu gorącego do lodowatego."


Wspomnienie upojnej nocy jest wciąż żywe, lecz Emily musi zmierzyć się z rzeczywistością. Czy uda jej się zachować profesjonalizm i nie przenosić uczuć prywatnych na pracę?


"Odtwarzałam każdą minutę naszej wspólnej nocy, ale to... wściekły Evan będzie nawiedzał mnie we snach. Wściekły Evan jest cholernie podniecający i roszczeniowy i wie, jak rozgrzać mnie do czerwoności. Niemal go za to nienawidzę. Tyle że nie mogłabym znienawidzić mężczyzny, który wielbi moje ciało jak jak on."


Także Evan ma wątpliwości. To miała być jedna noc, tymczasem okazało się, że z tą kobietą łączą go relacje zawodowe.


"Emily Bell mnie zrujnuje. Oznacza wszystko, czego tak usilnie próbowałem uniknąć. Wpadła z impetem w moje życie i nie mam jak od niej uciec. Jest w pracy, poza nią i w moich fantazjach. Ta kobieta jest niebezpieczna."


Jak potoczy się ta historia? Czy dwójka przelotnych kochanków da radę razem pracować? Co zrobi Veronica? Kim jest Richard? Jak życie ukarze Justina? Tego dowiecie się czytając książkę.

Kennedy Fox, czyli duet autorek Brooke Cumberland i Lyry Parish, stworzyła wciągającą, gorącą i zabawną opowieść. Jest w niej mnogość postaci pobocznych, choć ważnych dla fabuły: rodzina Evana i Emily, jej przyjaciółka, jego bracia, znajomi z pracy i byli partnerzy. 

Zakochałam się w tej książce. Z początku nie spodziewałam się, że romans zrobi na mnie taki wrażenie, jednak już po pamiętnej nocy, kiedy Evan musiał wyplątać się z niezręcznej sytuacji z pomocą dowcipnego brata, wiedziałam, że będę się dobrze bawić.

Bardzo podobały mi się opisy akcji ratunkowych w szpitalu oraz rozmowy pomiędzy Emily i Kirą. Widać, że autorki równie dobrze się bawiły tworząc fabułę. Na pewno sięgnę jeszcze po niejedną powieść sygnowaną nazwiskiem Kennedy Fox.

Wam również polecam tytuły autorki - czy też autorek - jeśli lubicie lekkie, zabawne historie z nutą erotyki. 

Za egzemplarz recenzencki powieści dziękuję wydawnictwu Muza.



Tekst: Anna Dyczko, Międzyczas

Zdjęcie po lewej: Anna Dyczko; zdjęcie po prawej: wydawnictwo Muza

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko/

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz