wtorek, 20 lipca 2021

Agnieszka Siepielska "Anioł Coltona"

Tytuł: "Anioł Coltona"

Cykl: Sinners & Reapers, tom 3

Autor: Agnieszka Siepielska

Wydawnictwo: Akurat

Ilość stron:

Data wydania:

Moja ocena: 9/10


"Widzę, jak jest blada i wymęczona, i nagle coś we mnie uderza. Zupełnie jakbym zobaczył anioła."

"Najpierw otoczył mnie jego zapach, potem uwiódł dotyk, a ja końcu usłyszałam jego głos. Wróciłam z piekła, a on nazwał mnie aniołem i to był ten moment. Kiedy otworzyłam oczy i go ujrzałam, choć może wydawać się to absurdalne i zupełnie niedorzeczne, wiedziałam już, że to mężczyzna, o którym marzyłam."  

"Nie potrafię sobie wytłumaczyć, jaki wpływ ma na mnie ta dziewczyna, ale wiem, że coś się dzisiaj stało. W głowie pojawia się jedna myśl.

Ona mnie wybawiła... Ja ją zniszczę."

 

Colton był wziętym chirurgiem a jednocześnie przynależał do gangu motocyklowego. Przez to drugie stracił pracę. Zemścił się na szefie, poszedł do baru i zaczął pić. Alkoholowy ciąg przerywa sensacyjna wiadomość: po latach odnaleziono porwaną dziewczynę. 

Colton zadurzył się w uratowanej Lexie, którą nazywał aniołem, lecz jednocześnie pragnął trzymać ją z daleka od swojego świata, pełnego przemocy i licznych niebezpieczeństw.

Ich relacja nie jest prosta. Co rusz schodzą się i rozchodzą. On chciałby z nią być, ale się o nią boi. Ona nie wie co ma myśleć o zachowaniu mężczyzny, który wysyła sprzeczne sygnały. To ciągła huśtawka. Jednocześnie gang musi mierzyć się z nowym, groźnym przeciwnikiem, który wziął na cel bliskich bikersów. 

***

W książce akcja goni akcję, cały czas coś się dzieje. Mamy tu tak dużo postaci, że czytelnikowi, który nie zna poprzednich części może być trudno połapać się w ich wzajemnych relacjach. Jeśli macie ochotę sięgnąć po tę książkę, polecam zacząć od pierwszego tomu. Ja akurat lubię kiedy bohaterowie przedstawieni są w otoczeniu dużej rodziny. W tym przypadku jej rolę odgrywa klan motocyklistów, z których wielu ma partnerki i dzieci. 

Podczas czytania jesteśmy świadkami metamorfozy Lexie z płochliwej, straumatyzowanej dziewczyny po przejściach w pewną siebie kobietę. Bardzo lubię obserwować takie przemiany bohaterów. Z kolei Colton z jednej strony jest kochającym, lojalnym i uczciwym mężczyzną, z drugiej skrywa oblicze psychodoktorka, który uwielbia ćwiartować swoje ofiary. On lubi ciąć ludzi, nie tylko w pracy. Pragnie tego. 

Czy Lexie faktycznie okaże się jego aniołem czy też on jej zgubą? On potrzebuje jej obecności jak powietrza, lecz czy związek z niebezpiecznym facetem może skończyć się dobrze? Musicie przeczytać tę książkę, aby się przekonać. Uprzedzam, że seria wciąga.

Za egzemplarz recenzencki dziękuję wydawnictwu Muza.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko/

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz