środa, 28 lipca 2021

Kristen Callihan "Teraz twój ruch". Recenzja premierowa.

Tytuł: "Teraz twój ruch"

Cykl: Game On, tom 3

Autor: Kristen Callihan

Wydawnictwo: Muza

Ilość stron: 320

Data wydania: 28-07-2021

Moja ocena: 7/10


"Fiona Mackenzie. Mała siostra  Ivy. Naprawdę mała. Najwyżej metr sześćdziesiąt, drobna i krągła. Zwróciła moją uwagę, jak tylko zobaczyłem ja dwa lata temu. Myślę o niej od tamtej pory.

Jej zielone oczy, dzikie blond włosy, pełne usta wiecznie w ruchu i dźwięczny śmiech."


Ethan Dexter gra zawodowo w futbol amerykański - jest środkowym NFL. W swoim życiu koncentruje się głównie na grze, choć jak się później dowiadujemy, ma także inne talenty. Jest w typie wikinga: wysoki, barczysty, z brodą i tatuażami. Całkowita odwrotność typu Fiony. Mężczyzna jest raczej zamknięty w sobie, wielki i spokojny, jak duży miś. Albo goryl.


"Niektórzy faceci są jak psy alfa, muszą warczeć i szczekać. Dex bardziej przypomina goryla, spokojnie zajmuje się swoimi sprawami, dopóki ktoś go nie wkurzy, a wtedy udziela mu ostrzeżenia."


Fiona Mackenzie to wesoła, roztrzepana dziewczyna, która wychowała się w blasku sławy ojca, związanego zawodowo ze sportem. Kobieta obiecała sobie, że nigdy nie zwiąże się z graczem. 


"Większość znanych mi dziewczyn dzieliła się na dwie grupy. Jedne pragnęły mnie dlatego, że jestem graczem. Mógłbym być brzydki jak noc i zachowywać się jak ostatni palant, a one i tak chciałyby mi wskoczyć do łóżka. Inne, a na takiej akurat mogłoby mi zależeć, w ogóle nie łapały, co robię, i nie chciały się dowiadywać."


Jest bystra, wesoła, szczera i po prostu miła, przez co czasem daje się wykorzystywać manipulantom. Mówi wprost czego pragnie.


"Fi powiedziała jasno, że nie umawia się ze sportowcami. Ale jednak tu ze mną była. Lubię ją. Zawsze lubiłem. Jej szczerość nie jest okrutna, raczej czysta, nieskażona złośliwością. A to takie odświeżające. Łatwiej mi się przy niej oddycha."


Związek tych dwojga tak różnych osobowości zdaje się skazany na porażkę. Praca Ethana wymaga częstych wyjazdów a romantyczna relacja na odległość jest trudna. Dodatkowo, po wycieku pewnej informacji, Dexa zaczynają prześladować fotoreporterzy i nachalne fanki. Czy chce wciągać w ten świat tak sympatyczną dziewczynę jak Fiona, nawet jeśli są sobie pisani? Czy lepiej odpuścić, skoro każde z nich zawodowo i prywatnie związane jest z innym miastem?

Bohaterowie są urzekające w swojej bezpośredniości. Nie bawią się w gierki, potrafią szczerze rozmawiać. Kiedy zależy im na drugiej osobie są w stanie pokonać swoje słabości. Większość fabuły kręci się wokół Dexa vel Ethana i Fiony - w skrócie Fi. Niewiele widać tu tła. Autorka zamieściła w tym tomie mnóstwo długich i drobiazgowych scen łóżkowych. 

Książkę czyta się szybko, historia jest bardzo prosta. Relacja pomiędzy głównymi bohaterami rozwija się błyskawicznie, może nawet zbyt szybko. Ledwie raz się pocałują i już nie potrafią bez siebie żyć. 

To lekka, łatwa i przyjemna lektura w sam raz na lato. Do przeczytania w jeden wieczór. Autorka ma lekki styl i chociaż lektura mnie jakoś szczególnie nie porwała, polubiłam Ethana i Fionę. 

Dziękuję wydawnictwu Muza za egzemplarz recenzencki.

 

Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko/

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz