środa, 15 września 2021

Anna Wolf "Parker Rain". Recenzja premierowa.

Tytuł: "Parker Rain"

Cykl: Niepokonani, tom 1

Autor: Anna Wolf

Wydawnictwo: Akurat

Ilość stron: 320

Data wydania: 15-09-2021

Moja ocena: 8/10


"Jestem już prawie przy samym wejściu, gdy nagle doznaję wrażenia, jakby ktoś obserwował mnie z ukrycia. Odwracam się, ale nikogo nie dostrzegam. Bacznie lustruję okolicę, ale niczego dziwnego nie widzę."


Młoda zdolna prawniczka Corina Winchester została porzucona przed ołtarzem. Wściekła i upokorzona postanawia wyjechać na urlop do małego miasteczka. Po dotarciu na miejsce dowiaduje się, że jej sąsiadem jest miejscowy kryminalista. Osoba rozpowszechniająca te plotki nie wie jednak, że Cor także nie jest święta i świat przestępczy nie jest jej obcy. 

Były bokser Parker Rain od pierwszej chwili czuje sympatię do lokatorki domu obok. Zdradzony przez najbliższą osobę, niesłusznie skazany, w miasteczku wytykany palcami, czuje się samotny. Kobieta pozbawiona uprzedzeń jest jego szansą na normalną relację. Oboje pragną lepiej się poznać i zaufać drugiej osobie, lecz nie mogą zaznać spokoju.

Przeszłość ma to do siebie, że lubi wracać, i to w najbardziej niefortunnych momentach. Były narzeczony, pomimo związku z inną kobietą, nie chce dać Corinie spokoju a brat Parkera ma do niego interes. Wpakował się w kłopoty i oczekuje wsparcia rodzeństwa.

Oboje mają swoje tajemnice i zwlekają z ich wyjawieniem drugiej połówce. Nawet nie przypuszczają jak wiele ich łączy. 

***

Od kiedy zobaczyłam "Parker Rain" wiedziałam, że będę chciała przeczytać tę książkę. Bohaterowie są sympatyczni, z poczuciem humoru, brak wulgarnych scen erotycznych, wszystko w dobrym guście.

W książce roi się od nagłych zwrotów akcji, podczas czytania nie można się nudzić. Wszystko dzieje się bardzo szybko. Tak modny motyw mafijny jest delikatnie zaznaczony i nienachalny.  Trochę zabrakło mi opisów emocjonalnych przeżyć bohaterów, ale mimo wszystko powieść bardzo mi się podobała. 

Twórczość Anny Wolf znałam już wcześniej, tutaj pisałam o powieści "Ring":

http://m-czas.blogspot.com/2021/06/anna-wolf-ring-recenzja-przedpremierowa.html

Dziękuję wydawnictwu Muza za egzemplarz recenzencki.   


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko_mczas

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz