poniedziałek, 21 listopada 2022

Alex Sand "Pan Strach"

Tytuł: "Pan Strach"

Autor: Alex Sand

Wydawnictwo: WasPos

Ilość stron: 288

Data wydania: 19-05-2022

Booktour: Czytam Dla Przyjemności

Moja ocena: 7/10

 

"Nie zapomnisz o tym, co ci zrobiłem" Alex Sand tak bardzo mi się spodobała, że nie mogłam doczekać się kolejnej książki autorki. Kiedy dowiedziałam się, że @czytam_dla_przyjemnosci organizuje #booktour z powieścią "Pan Strach" nie mogłam pominąć takiej okazji.

Amelia jest wziętą copywriterką. Dziewczyna jest atrakcyjna i ma wielu przelotnych kochanków. W jej apartamentowcu mieszka Anton, który jest nią wyraźnie zainteresowany, ale wie, że nie ma szans u pięknej kobiety. Sam nie jest brzydki, ale zbyt miły dla Amelii, która wybiera raczej złych chłopców i szybki seks.

Anton wiedziony desperacją montuje kamery w mieszkaniu sąsiadki. Tylko dzięki temu dowiaduje się, że została porwana. Postępuje jak należy i natychmiast zawiadamia policję, ale z braku innych śladów sam zostaje głównym podejrzanym. Tymczasem Amelia trafia w ręce prawdziwego dewianta.

Jedyną osobą, która może jej pomóc jest Anton. Mężczyzna wspomina wszystkich kochanków sąsiadki, o których wiedział. Podsuwa policji tropy, ale bezskutecznie.

Totalnym przypadkiem udaje mu się uciec i zaczyna poszukiwania na własną rękę. Jeszcze nie wie w jakie bagno się wpakuje...

To byłby materiał na dobry film, chociaż dość szybko domysliłam się tożsamości sprawcy. Pomimo paru mocnych scen książka nie wzbudziła we mnie zbyt silnych emocji.

Zbyt mało wiedziałam o Amelii, żebym mogła ją polubić i jej współczuć. Ot, przeciętna, dobrze zarabiająca dziewczyna, która lubi seks. Podobnie o Antonie wiadomo niewiele, prócz tego, czym się zajmuje zawodowo i że ma obsesję na punkcie Amelii.

Plusem jest niewątpliwie duży druk, dzięki któremu czyta się błyskawicznie. Jednak po lekturze stwierdzam, że wolę romantyczną stronę autorki. "Pan Strach" nie przeraża, czytałam już wiele mocniejszych książek.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz