środa, 23 listopada 2022

Dagmara Rek "Tajemnice przyjaźni"

Tytuł: "Tajemnice przyjaźni"

Cykl: Tajemnice przyjaźni, tom 1

Autor: Dagmara Rek

Wydawnictwo: Spark

Ilość stron: 150

Data wydania: 10-11-2022

Moja ocena: 8/10

 

Julia i Karolina są przyjaciółkami od czasów szkolnych. Po latach przerwy spotykają się przypadkiem na ulicy. Najwyraźniej rolę odwróciły się. Wcześniej to Karolina, której rodzice mieli własne biznesy, opływała w dostatki a Julka ubierała się w używane ciuchy. Teraz ta druga jest dyrektorką banku a jej dawna przyjaciółka pracuje w domu dziecka i ledwie łączy koniec z końcem.

Co doprowadziło do tak drastycznej zmiany?

Kobiety postanawiają odnowić znajomość. Julia niewiele myśląc zaprasza Karolinę na rodzinną Wigilię. Tam okazuje się, że Karola znała jej męża już wcześniej. Kim jest Adrian?

Powieść jest pełna sekretów, tak jak lubię. Czytałam z zaciekawieniem czekając na ich ujawnienie. Najbardziej zaskoczyło mnie zakończenie książki. Nie spodziewałam się takiej dramatycznej sytuacji i takich emocji po obyczajówce. Nie sądziłam, że Karolina posunie się tak daleko. Jestem w szoku. W dodatku w tej części nie doczekałam się rozwiązania sytuacji i muszę czekać na drugi tom.

"Tajemnice przyjaźni" to rewelacyjny debiut pełen emocji i życiowych komplikacji.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz