poniedziałek, 18 lipca 2022

Jacek Getner "Nieoczekiwana zmiana ról"

Tytuł: "Nieoczekiwana zmiana ról"

Cykl: Miłość w promocji, tom 2

Autor: Jacek Getner

Wydawnictwo: Lucky

Ilość stron: 288

Data wydania: 05-04-2022

Booktour: @kasienkaj7

Moja ocena: 7/10


W rolach głównych występują znany aktor Kornel i jego dziewczyna Ania. Dawniej nauczycielka języka polskiego, obecnie partnerka gwiazdy, która stara się zachować anonimowość. Przez przypadek dostała propozycję zagrania w nowym filmie, co bardzo się nie spodobało Kornelowi. Pewnym osobom zależy na tym, by ich skłócić za pomocą sfingowanych artykułów w kolorowej prasie.

Matkę Ani pod różnymi pretekstami odwiedza jej sąsiad, dentysta. Zbyt nieśmiały, by zaproponować randkę. Pomóc mu może nieoczekiwany zbieg okoliczności i wizyta dziadka Ani w towarzystwie młodej kobiety.

Producentka demoluje dobre scenariusze, paparazzo ugania się za Anią i Kornelem, na planie panuje totalny chaos. Czytając dziwiłam się jak w tych warunkach jakakolwiek produkcja może dotrwać do szczęśliwego finału.

Książkowa komedia romantyczna kończy się nieuchronną sceną na lotnisku.

Czytało się lekko, choć specjalnie mnie ta powieść nie bawiła. Żal mi Ani, której nie doceniał nikt, włącznie z jej własnym facetem. Każdy myślał tylko o tym jak ugrać coś dla siebie. Intryg jak mrówek. Ciekawie wykreowani bohaterowie. Podobały mi się nawiązania do innych książek autora.

Dziękuję Kasi Jabłońskiej za możliwość udziału w book tour. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz