niedziela, 10 lipca 2022

Kitty Curran, Larissa Zageris "Wybór damy. Romans interaktywny"

Tytuł: "Wybór damy. Romans interaktywny"

Autorki: Kitty Curran, Larissa Zageris

Wydawnictwo: Insignis

Ilość stron: 464

Data wydania: 13-07-2022

Moja ocena: 10/10


Słyszałam wcześniej o powieściach paragrafowych, lecz nie miałam okazji żadnej przeczytać, dlatego bardzo ucieszyła mnie propozycja recenzji "Wyboru damy" Kitty Curran i Larissy Zageris od wydawnictwa Insignis.

Główną bohaterką jesteś ty a konkretnie "dziarska, choć pozbawiona grosza przy duszy wersja ciebie z Londynu w epoce regencji". Twoim zadaniem jest znalezienie sobie odpowiedniej partii. Możesz wybierać pomiędzy trzema kawalerami, jest też alternatywa w postaci twojej uroczej przyjaciółki. W każdym przypadku czeka cię podróż pełna wrażeń. Możesz trafić do Egiptu i zostać porwana, uczyć dzieci w sierocińcu albo zostać guwernantką w nawiedzonym zamku. Nigdy nie wiesz dokąd doprowadzi cię kolejny wybór. Z ciekawości warto sprawdzić je wszystkie.

Świetnie się bawiłam przechodząc alternatywne ścieżki. Jak myślisz, czy każdy nasz wybór ma znaczenie i może zmienić przyszłość, a może nie da się oszukać przeznaczenia i mimo wszystko trafimy w to samo miejsce?

Polecam "Wybór damy" jako wakacyjną lekturę. Co wieczór możesz przeżyć inną przygodę, biorąc na urlop tylko jedną książkę. Lekturę umili lekkość pióra i humor autorek.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz