niedziela, 31 lipca 2022

Kamila Andrzejak-Wasilewska "Niebezpieczny trójkąt"

Tytuł: "Niebezpieczny trójkąt"

Cykl: Niebezpieczny trójkąt

Autor: Kamila Andrzejak-Wasilewska

Wydawnictwo: Novae Res

Ilość stron: 496

Data wydania: 22-02-2021

Moja ocena: 9/10


To najbardziej wciągający erotyk jaki przeczytałam, i to pomimo, że fabuła jest dość prosta.

Nikola poznaje Alana w nocnym klubie i spędza z nim jedną noc. Następnego dnia wyjeżdża z miasta i nie spodziewa się, że jeszcze kiedykolwiek się spotkają. Trochę żałuje, bo to był najlepszy seks w jej życiu. Umawiają się, że jeśli jeszcze kiedyś na siebie wpadną, powtórzą to, ale nie wymieniają się danymi, więc szansa jest niewielka.

A jednak. Chyba diabeł tu namieszał, bo cztery lata później, kiedy Niki jest szczęśliwie zakochana, jej narzeczony, Seweryn, przedstawia jej swojego brata. A jest nim... Alan.

I tu się zaczyna. Kobieta niby to chce być wierna Sewiemu, ale ciągnie ją do Alana, poza tym obiecała. To, co ma być jednorazową przygodą, znów się przeciąga a ona czuje się rozdarta pomiędzy dwoma braćmi.

Można się zastanawiać dlaczego po prostu nie wybierze jednego, ale kiedy już jest blisko jakiejś decyzji, zawsze coś musi się wydarzyć. Seweryn szantażuje ją emocjonalnie, twierdząc, że nie chce bez niej żyć a Alan przekupuje ją seksem. Przy okazji obaj są milionerami. Trudna sytuacja.

Przeznaczenie bawi się Nikolą albo ona bawi się braćmi. Autorka funduje czytelnikowi niezłą huśtawkę emocjonalną. To jeden z najlepszych erotyków jakie czytałam, rzadko który wciąga mnie do tego stopnia, żebym przeczytała 500 stron i miała ochotę sięgnąć po kolejne tomy. W dodatku jest to debiut, któremu nic nie brakuje. Bardzo polubiłam styl pisarki i na pewno przeczytam jej pozostałe książki. Trzy mam już na półce. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz