wtorek, 6 września 2022

Sandra Cicha "Za zakrętem"

Tytuł: "Za zakrętem"

Cykl: Zakręt, tom 2

Autor: Sandra Cicha

Wydawnictwo: Akurat

Ilość stron: 320

Data wydania: 03-08-2022

Moja ocena: 10/10

 

Książka stanowi kontynuację losów bohaterki "Zakrętu", Joanny Grabowskiej. Matka trójki dzieci, zawodowo kurator sądowa, rozwiodła się z mężem i układa sobie życie z nowym partnerem. Jej dorastająca córka, Zuza, po raz pierwszy spotyka się z chłopakiem. Dziewczyna jest w trudnym wieku, widać jej drażliwość i rozchwianie emocjonalne, lecz nic nie tłumaczy tego jak traktuje matkę. Asia orientuje się, że w życiu jej latorośli dzieje się coś niepokojącego.

Kobieta ma niebezpieczną pracę. Samotnie wizytuje swoich podopiecznych, niektórzy z nich bywają niebezpieczni. Joanna ma wielu wrogów a najbardziej obawia się siedzącego w Tworkach Grosickiego, który jej szczerze nienawidzi.

Jednocześnie toczy się sprawa przeciw Milenie Kuchcińskiej, oskarżonej o zamordowanie swoich trzech byłych i próbę zabójstwa Joanny a w okolicy miejsca zamieszkania kuratorki grasuje seryjny gwałciciel. Emocje na wysokim poziomie. Nie wiadomo czego się spodziewać za następnym zakrętem.

Książka wciągnęła mnie od początku. Trochę się obawiałam, że po dłuższej przerwie nie będę pamiętać poprzedniej części, lecz wszystko było tak objaśnione, że można spokojnie czytać bez znajomości "Zakrętu". Druga część jest lepsza od pierwszej. Przeczytałam ją jedynym tchem.

Mam nadzieję, że powstanie kontynuacja, bo bardzo polubiłam bohaterów. Dla mnie 10/10


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://linktr.ee/annadyczko_mczas



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz