sobota, 19 czerwca 2021

Agnieszka Rusin " Tylko dla Ciebie"

Tytuł: "Tylko dla Ciebie"

Autor: Agnieszka Rusin

Wydawnictwo: Dlaczemu

 Ilość stron: 256

Data wydania: 07-04-2021

Book tour: @_read_andzia_

Moja ocena: 7/10


"- To tylko dla ciebie, kochany - wyznała, sięgając po smyczek. Na jej twarzy tlił się delikatny rumieniec.

I wtedy zabrzmiała. Wiolonczela, niczym tuba, wydawała z siebie za każdym muśnięciem dźwięki raz delikatne i urzekające, a za chwilę mocne jak korzenne wino. Kosma zaniemówił z wrażenia. I choć instrument sprytnie zakrywał kwintesencję kobiecości ukochanej, to jego wyobraźnia i tak szalała."


Alicja to młoda, utalentowana wiolonczelistka. Mieszka drzwi w drzwi z najlepszą przyjaciółką, skrzypaczką Gabrielą. Tylko Gabi zna starannie skrywany sekret Ali. Tajemnica, przez którą dziewczyna ma problem z otworzeniem się na miłość.

Pewnego dnia Gabrysia postanawia pomóc koleżance, przedstawiając jej przystojnego policjanta Kosmę, który jest kumplem jej chłopaka, Bruna. Oboje, Kosma i Ala, odczuwają wyraźny pociąg do siebie, jednak mają problem z zaufaniem drugiej osobie. 


"Jej orzechowe oczy przenikały go. - Jesteś dla mnie pierwszy we wszystkim. Z tobą po raz pierwszy jestem naprawdę szczęśliwa. Z tobą uczę się bliskości, zaufania. Tobie pierwszemu prawdziwie zawierzyłam. Nigdy nie sądziłam, że jeszcze kiedyś z kimś będę."


Droga do szczęścia tej czwórki nie będzie prosta. Prócz komplikacji zdrowotnych w paradę będą im wchodzić byli partnerzy, swoje trzy grosze dołoży także kochana rodzinka. 

Dzięki Kosmie Ala zmieni się wewnętrznie, nauczy się kochać, lecz czy ten związek przetrwa próby, jakie zgotuje mu los? Czy on nadal będzie chciał być z kobietą, która nie podzieliła się z nim istotną informacją na temat swojej przeszłości? 

Z kim ułoży sobie życie Gabi? Czy miłość Bruna będzie dość silna, by mężczyzna zrezygnował ze swoich przekonań? Ona marzy o ślubie z bajki i gromadce maluchów, jemu wystarczy dobry seks. Czy dojdą do porozumienia?

Autorka pokazuje jak dzięki uporowi i determinacji można pomimo niesprzyjających warunków osiągnąć swoje cele, zarówno w pracy, jak i w miłości.   

W książce jest dużo dialogów, przez co szybko się ją czyta. Niestety, chwilami wydawały mi się nieco sztuczne. Historia sama w sobie jest ciekawa. Plus za wspomnienie o chorobie i wstydzie, z jakim zmaga się Ala oraz wiele kobiet w jej sytuacji. Podobało mi się także to, że dwie główne bohaterki były z zawodu muzykami. Szkoda, że nie został bardziej rozwinięty wątek zatargów rodzinnych bohaterów, ta część bardzo mnie interesowała. Powieść podobała mi się, ale nie porwała mnie. Bohaterowie byli sympatyczni, choć nie wyjątkowi. 

Dziękuję Wiktorii za możliwość udziału w book tour.


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko/

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz