wtorek, 1 czerwca 2021

Magdalena Winnicka "Przysięga". Recenzja premierowa.

 

Tytuł: "Przysięga"

Autor: Magdalena Winnicka

Cykl: Grzechy mafii, tom 3

Wydawnictwo: Akurat

Data premiery: 01-06-2021

Moja ocena: 9/10

 

"Nie chciałem już niczego wyjaśniać. Było, minęło. Teraz pragnąłem tylko mieć ją blisko. Coraz gorliwiej atakowałem jej usta i w końcu uniosłem ją za pośladki i z impetem wtargnąłem do domu. Posadziłem Felicję na blacie wyspy, która była między kuchnią a salonem, i szarpnąłem za pasek jej płaszcza. Chciałem natychmiast zobaczyć NASZ brzuch."

 

W trzeciej części cyklu "Grzechy mafii" od początku dzieje się dużo.

Felicja odzyskuje pamięć, lecz Alexander trafia do więzienia. Podejrzewa kobietę o zdradę, przez co jest na nią śmiertelnie obrażony. Dzięki podstępowi udaje mu się uciec z więzienia, po czym znika. Zrozpaczona Felicja chce odnaleźć ukochanego gangstera za wszelką cenę.

W tej książce jak w dziecięcym wierszyku o żurawiu i czapli dwójka nieszczęsnych kochanków wciąż się mija, zarówno dosłownie, jak i uczuciowo. Raz on stroszy piórka, raz ona nie chce z nim gadać. Co się pogodzą to się pokłócą. Nieporozumieniom nie ma końca.

W końcu udaje im się dogadać kiedy okazuje się, że Licja jest w ciąży. Jednak sielanka nie trwa długo.

W powieści od początku porwała mnie szalona akcja. Ucieczka z więzienia, dziki seks, huśtawka uczuciowa i niepewność jak zakończy się ta historia trzymały w napięciu. Nie mogłam oderwać się od lektury. 

O ile w pierwszych dwóch tomach były jakieś niedociągnięcia, "Przysięga" to prawdziwa petarda! Magdalena Winnicka z każdym tytułem pisze coraz lepiej i już wiem, że z przyjemnością zagłębię się w lekturze jej kolejnych powieści. Dla mnie rewelacja!

Tej książki się nie czyta, ją się pochłania a zakończenie naprawdę wbija w fotel. Możecie spokojnie uwierzyć rekomendacji K. N. Haner widocznej na okładce. Podpisuję się pod nią obiema rękami.

Dziękuję wydawnictwu Muza za egzemplarz recenzencki.

 

Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko/

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz