wtorek, 26 kwietnia 2022

Alexa Lavenda "Chłopak z sąsiedztwa"

Tytuł: "Chłopak z sąsiedztwa"

Autor: Alexa Lavenda

Wydawnictwo: Lipstick Books

Ilość stron: 288

Data wydania: 09-03-2022

Moja ocena: 7/10 


"Moje myśli i pragnienia zawsze kręciły się wokół niego, a teraz jego obecność w naszym domu wcale nie pomagała w ujarzmieniu tej fascynacji. Myślałam, że jego powrót wreszcie ugasi tę palącą tęsknotę i stępi jej ostre kolce, jednak stało się zupełnie inaczej. Im bliżej był, tym bardziej do niego lgnęłam i intensywniej chciałam. Czułam się jak narkomanka a on był moim uzależnieniem. Chciałam na niego patrzeć, dotykać go, delektować się jego zapachem, słuchać niskiego tembru jego głosu i pozwalać jego uśmiechem rozlewać się po moim ciele drobnymi iskierkami przyjemności."

 

Liwia jest zakochana w Igorze od lat. Chłopak był zmuszony wyjechać z Soliny, lecz teraz powraca bogatszy o nowe umiejętności. Przerabia stare motocykle i sprzedaje je z zyskiem osobom, które na to stać.

Był jej sąsiadem, kumplem jej brata i skrywaną miłością. Życie pozbawiło go złudzeń, nie wierzy w miłość i nie szuka jej. Jest starszy od Liwii o kilka lat. Choć sam nie szuka jej towarzystwa, jednak coś jest na rzeczy, bo jest zazdrosny jak pies ogrodnika. Najchętniej zabroniłby jej spotykać się z innymi.

Liwia także ma pewien talent. Pod nieobecność Igora zajęła się odświeżeniem jego garażu. To, co osiągnęła, budzi jego uznanie.

Jedna tragedia sprawiła, że wyjechał. Czy musi się zdarzyć kolejna, by odwzajemnił uczucie dziewczyny?

"Chłopak z sąsiedztwa" to kolejny lekki romans na jeden wieczór. Czyta się szybko. Fabuła skupia się głównie na narastającym napięciu seksualnym między bohaterami. Trochę szkoda, że autorka nie poświęciła więcej uwagi wątkowi przeszłości Igora. O Liwii w zasadzie też niewiele wiadomo. Akcja przyspiesza dramatycznie na ostatnich stronach. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko_mczas

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko

https://www.tiktok.com/@anna_dyczko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz