poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Monika Cieluch "Niepokorna"

Tytuł: "Niepokorna"

Autor: Monika Cieluch

Wydawnictwo: Amare

Ilość stron: 460

Data wydania: 25-01-2022

Moja ocena: 9/10


"Jeśli się kocha, prawdziwie, głęboko, walczy się o uczucie bez względu na wszystko, bo nic nie boli bardziej niż niewykorzystane szanse, a żadna miłość nie jest miłością łatwą, pozbawioną cierpienia. Życie wielokrotnie mi udowodniło, że o własne marzenia trzeba walczyć, że żadna droga, która prowadzi do ich realizacji, nie jest pozbawiona wybojów i wiraży. Ale ja potrafiłam brać się z życiem za bary. Potrzebowałam tylko kilku dni, by wylizać rany i ponownie ruszyć do walki o własne szczęście, zagrzewana przez waleczne serce."

 

Ivy Storm ma już trzydziechę na karku i marzy o dziecku. Niestety, jej dotychczasowy partner nie podziela jej entuzjazmu i na wieść o planach ukochanej czym prędzej się ewakuuje w bliżej niesprecyzowanym kierunku.

Kobieta czuje, że zegar tyka a desperacka sytuacja wymaga desperackich kroków.

Ivy postanawia wykorzystać przypadkowo poznanego mężczyznę z klubu swingersów.

To miała być jednorazowa przygoda, a tymczasem on jej śle liściki, chce się spotykać.

Do tego w pracy daje jej się we znaki nowy, irytujący szef, Ashton McCain. Wiadomo, kto się lubi, ten się czubi. Co wyniknie z całego tego galimatiasu? Czy Ivy osiągnie swój cel i za jaką cenę? Kim jest mężczyzna skrywający się za maską?

Książka jest życiowa, wciągająca i dobrze napisana. Pozytywnie mnie zaskoczyła.

Bardziej pikantna od "Czekoladowego zacisza", którego drugi tom zapowiadany jest na 1 maja, zostaje moim drugim ulubionym tytułem autorki, po rewelacyjnym "A niech to szlag!"

Co zaskakujące, każda z tych książek napisana jest trochę inaczej i utrzymana w innym klimacie. "Niepokorna" trafi w gusta wielbicielek romansów biurowych i powieści obyczajowych. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko_mczas

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko

https://www.tiktok.com/@anna_dyczko



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz