wtorek, 12 kwietnia 2022

I. M. Darkss "Ten zakazany"

Tytuł: "Ten zakazany"

Autor: I. M. Darkss

Wydawnictwo: WasPos

Ilość stron: 336

Data wydania: 12-10-2021

Book tour: @zafascynowana.ksiazkami

Moja ocena: 10/10


Dzięki #booktour @zafascynowana.ksiazkami miałam okazję przeczytać cudowną powieść @i.m.darkss "Ten zakazany".


"- Jakim cudem wylądowałaś z tym nudnym facetem?

(...)

- Pech tak chciał. - Wzdycham z udręki i niemocy. - Rzucił mi pod nogi swój tablet, by mieć powód do zaczepienia mnie, a później prześladował mnie na każdym kroku, dopóki się nad nim nie zlitowałam."

 

To książka z gatunku tych, przy których uśmiechasz się od pierwszej strony. Najpierw bawi, później wzrusza.

Serena i Jace są jak Dharma i Greg.

Ona - szalony, kolorowy ptak, pragnie czerpać z życia garściami i łapać każdy dzień.

On - poukładany biznesmen w nudnych krawatach.

Totalnie do siebie nie pasują, jednak pech chce, by wciąż wpadali na siebie, dopóki się nie zakochają.

Wtedy okazuje się, że łączy ich wspólna przeszłość, której nie byli świadomi. Pojawia się osoba, która ich poróżni.


"- Nie widzisz tego, że jesteśmy jak bajka próbująca przetrwać w rzeczywistości?"

 

To miał być wakacyjny romans.

Oboje wygrali wycieczkę i musieli nocować w jednym apartamencie.

Jace wygląda jak chodzące ciasteczko a tak się składa, że Serena ma wielką słabość do słodyczy. Dziewczyna pozwoliła ponieść się chwili, nie pytając o jutro.

Jace walczył dzielnie, lecz nie zdołał się oprzeć jej urokowi. Zdecydował się zaryzykować i spotykać z "lodową wiedźmą" spoza swojej sfery także po zakończeniu wakacyjnej przygody. Nie wie jeszcze, że ten kolorowy ptak jest uwiązany na krótkiej smyczy poczucia winy. Czy zdoła się z niej wyrwać?

Powieść całkowicie mnie urzekła i świetnie się przy niej bawiłam. 


Tekst i zdjęcie: Anna Dyczko, Międzyczas

https://www.facebook.com/M-czas-103770337714212

https://www.instagram.com/annadyczko_mczas

https://www.wattpad.com/user/AnnaDyczko

https://www.tiktok.com/@anna_dyczko



1 komentarz: